Verkkokaupan perustaminen on helppoa. Tuotteiden luominen ja päivitys, oikeiden kohderyhmien tavoittaminen, yleisön kasvattaminen ja monet muut tehtävät vievät resursseja kentän työntekijöiden ydintehtävistä. Olisiko sittenkin viisaampaa ulkoistaa verkkokauppa reilulle kumppanille?

Oletko perustamassa verkkokauppaa? Oletko siirtymässä WiseGolf-järjestelmään? Haluatko verkkokaupallesi suuremman yleisön?

Honour-verkkokauppa on ratkaisu molempiin. Rakennamme sinulle oman verkkokaupan, jolla toivotat vieraspelaajat tervetulleeksi ja näyt kilpaillussa pelituotteiden markkinassa tasavertaisesti muiden kanssa kymmenien kenttien yhteisellä markkinointibudjetilla.

Jos sinulla jo on oma verkkokauppa, saat verkkokauppakenttien yhteisellä markkinointibudjetilla kaupallesi suuremman yleisön kuin se yksin olisi mahdollista. Saat oman etusivun Honour-verkkokauppaportaaliin, josta asiakkaat ohjataan omaan kauppaasi ja paljon muuta! Kenttäsi nimi näkyy myös valikossa, josta pelaaja etsii tarjontaamme.

Katso esimerkki WiseGolf-kentän Honour-verkkokauppasivusta ja ohjauksesta kentän omaan verkkokauppaan. Kokoamme yhteen kaikki verkkokauppasivut, jotta asiakkaan tarvitsee muistaa vain yksi osoite, honour.fi!

Honour-verkko-kaupassa saat oman verkkokaupan, sen hallinnan sekä suuremman yleisön kiinteällä vuosimaksulla!

Myy enemmän, älä vähemmän. Räätälöidyillä pelipaketeilla saat asiakkasi vierailusta enemmän irti.

Räätälöityjä tuotteita tulevaisuuden verkkokaupassa

Honour-verkkokauppa on aidosti kenttäyhtiöiden asialla. Emme peri provisiota, joten saat paremman katteen myynnistäsi. Honour-verkkokaupassa voit kehittää asiakkaalle räätälöitäviä tuotteita, joilla ruuhkaisilla kentillä saadaan lisämyyntiä aikaiseksi ja kentille joilla on tilaa, lisää maksavia asiakkaita.

Kyse on nykyaikaisesta alustataloudesta, jossa tarjoamme alustan sinun verkkokaupallesi. Sitä voisi verrata perinteiseen torikauppaan, jossa yksi taho omistaa kauppatorin, josta torikauppiaat vuokraavat myyntipaikan. Torikauppias on kiinnostunut saamaan parhaan katteen myynnilleen, joten myyntipaikan hinta ja muut ehdot ovat oleellisia. Honour-verkkokaupassa ”kauppatori” on ”torikauppiaiden” omassa hallinnassa ja siksi se on tulevaisuuden verkkokauppa.

Mistä verkkokaupasta saat parhaan katteen myynnillesi?

Provisio 0 %
vain Honour-verkkokaupassa

Verkkokauppa Suomessa 2020 (Paytrail-raportti)

Suomen verkkokaupan kokonaisliikevaihdon arvioidaan olleen 11,8 miljardia euroa vuonna 2020. Verkko-ostamisen suosion kasvusta huolimatta verkkokaupan kokonaisliikevaihto jää vuodesta 2019 noin 2 miljardia euroa. Kokonaisliikevaihtoa söi erityisesti matkailussa ja liikenteessä koettu kysynnän äkkipysähdys.

Verkkokauppa on kuitenkin vakiintunut kiinteäksi osaksi yhä useamman suomalaisen perusarkea. 
Jo 73 % suomalaisista kertoi tehneensä ostoksia verkkokaupoista edellisen 28 päivän aikana. Nuoremmissa ikäluokissa aktiivinen verkosta ostaminen oli vieläkin yleisempää: jopa 84 % alle 50-vuotiaista kertoi ostaneensa verkosta edellisten viikkojen aikana.

Paytrail julkaisee vuosittain verkkokaupparaporttinsa, joka kertoo toimialan eri trendeistä. Lue koko raportti tästä >

Verkko-ostamisesta on tullut osa suomalaisten arkea ja kaikille tuttua. Jos aiemmin verkosta ostettiin vain harvakseltaan tai jonkun tietyn tuoteryhmän tuotteita, on verkkokaupoissa asioiminen nyt jokapäiväisempää ja suorastaan arkinen tapa tehdä ostoksia. Suomalaisista jo 73 % kertookin ostaneensa verkkokaupasta edellisen 28 päivän aikana. 

Verkko-ostoja edellisen kuukauden aikana oli tehnyt
• 88 % alle 30-vuotiaista
• 85 % alle 50-vuotiaista
• 51 % yli 65-vuotiaista

Verkkokaupoissa suomalaisia edelleen motivoi ostamisen helppous ja vaivattomuus. Myös laajan valikoiman tavoittaminen, hintojen vertailu helposti omalta laitteelta sekä edullisemmat hinnat koetaan verkkokaupan vahvuuksina. Kyselyn mukaan suomalaiset kokevat verkko-ostaminen pääasiassa tyydyttäväksi ja mukavaksi.

Top-of-mind – on termi, joka kuvaa mitkä kentät ovat vieraspelaajien mielessä uusia kokemuksia etsiessä. Kilpailu vieraspelaajista on kovaa, joten pysähdy miettimään oletteko oikeasti panostaneet kenttänne näkyvyyteen valtakunnallisesti. Näkyvyys Honour-verkkokaupassa on askel oikeaan suuntaan.

Onko kenttänne mukana vieraspelaajien valinnoissa?

Verkkokaupan perustaminen on vasta puolet ratkaisusta. Sen rakentaminen on tänä päivänä helppoa ja tuotteiden lisääminen nopeaa. Näkyvyyden saaminen on yksittäiselle toimijalle haaste, ja yleisön kasvattamiseen on varattava runsaasti pelimerkkejä.

Honour-verkkokaupassa olet osana suurempaa kokonaisuutta, kymmenien kenttien yhteistä markkinointipanosta ja näkyvyyttä. Samalla saat tuotteillesi uuden näyteikkunan ja viestit vieraspelaajille, että he ovat tervetulleita pelaamaan. Tämä viesti ei kokemuksemme mukaan ole ollenkaan niin itsestään selvä kuin kentät olettavat.

Mitä kenttiä nousee mieleesi, kun suunnittelet vieraspelikierrosta? Miksi juuri nämä kentät tulivat mieleesi?

Asiakastietojen hyödyntäminen on yksi verkkokaupan tärkeimmistä puolista. Rakenna oma yhteisösi ja pidä heihin aktiivisesti yhteyttä niin olet voittaja!
  1. Verkkokauppasivun tuotteineen rakennettua veloituksetta, maksat vain näkyvyydestä
  2. Tuotteiden päivitykset automaattisesti (hyväksyntäsi jälkeen)
  3. Olet aina mukana kaikissa ajankohtaisissa kampanjoissa
  4. Tuoteostot maksetaan suoraan tilillesi ilman provisiota
  5. Asiakkaat maksavat tuotteensa etukäteen
  6. Verkkokauppa vähentää caddietoimiston työtaakkaa
  7. Viikon kenttä noston ja arvonnan näkyvyyden
  8. Kenttien yhteisen markkinointibudjetin ja ison yleisön
  9. Hallinta ja raporttityökalut
  10. Asiakkaiden ostohistorian

Verkkokaupan ostopolkujen ymmärtäminen ohjaa oikeaan toimintaan. 

Asiakastietojen hyödyntäminen

Asiakastietojen hyödyntäminen on yksi merkittävimmistä eduista. Sen sijaan että tarjoaisit alennuksiasi kaikille, voit asiakastietojen ansiosta palkita tuotteitasi jo ostaneita ja kasvattaa sitoutumista. Ostohistorian perusteella voit myös kehittää tuotevalikoimaasi.

Honour-verkkokaupan toiminta on suunniteltu siten, että se vie henkilökuntasi resursseja mahdollisimman vähän.

Teemme tuotepäivitykset ajankohdan mukaan, jotta oikeat tuotteet ovat myynnissä oikeaan aikaan.

Mitä Honour-verkkokauppa maksaa?

Rakennamme sinulle oman verkkokaupan veloituksetta, jolloin näet sen ennen lopullista päätöstä. Maksat vain yhteismarkkinoinnista, jonka ansiosta saat kaupallesi suuremman yleisön.

Hinnat:
• kentän liikevaihto yli 500 000 – yhteismarkkinointimaksu 2300,00/vuosi
• kentän liikevaihto alle 500 000 – yhteismarkkinointimaksu 1300,00/vuosi

Wise-kentille ja muille, joilla on oma verkkokauppa, tarjoamme isomman näkyvyyden yhteismarkkinoinnilla, kaikki kampanjat ja viikon kenttä-nostot erikoishintaan, KYSY!

Tarvitset myös kuuksusimaksullisen Paytrail-sopimuksen, ellei sitä jo sinulla ole.
Shop-in-Shop -mallin kuukausimaksu on vain 10 euroa kuukaudessa!

Verkkokauppakenttien viikon nosto ja viikkoarvonta

Viikon kenttänä saat vuorollasi etusivun paikan ja ison näkyvyyden viikkoarvonnassa.. Vuonna 2021 tavoitimme arvonnoilla 30 000 – 40 000 golfaria kuukausittain. 
Viikon kenttä ja viikkoarvontanäkyvyys tuo kenttäsi vieraspelaamista pohtivien pelaajien silmiin. 

Tehosta verkkokauppasi myyntiä näillä toimilla

Asiakkaat löytävät tuotteesi eri tavoilla. Jos asiakas on jo valinnut pelattavan kentän, hän tulee kenttäsi verkkosivuille etsimään pelituotteita. Mikäli asiakas haluaa ensin tutustua pelituotteiden tarjontaan, hän saapuu Honour-verkkokauppaan ja valitsee kentän sieltä. Kokemuksesta tiedämme, että näitä kahta ostajapolkua palvelemalla päästään parhaaseen lopputulokseen.

Toimi näin:
1. Laita verkkokaupan linkki hyvin esille kotisivujesi etusivulle

– kenttäsi pelaamisesta kiinnostunut vieras näkee jo etusivulta linkin verkkokauppaan ja siirtyy valitsemaan itselleen tai peliseurueelleen sopivaa tuotetta. Paketoi tuotteet kiinnostavaksi kokonaisuudeksi ja kasvata myyntiäsi.
2. Uutisoi sivuillasi ja sosiaalisen median kanavissa säännöllisesti pelituotteiden verkkokaupasta ja tuotteiden helposta ostamisesta. 
– verkkokaupasta ostettu tuote on etukäteen maksettu, jolloin peruutukset esmerkiksi sään johdosta vähenevät. Verkkokaupasta ostettu pelipaketti vähentää selvästi caddietoimiston työtä – pelaaminen ja muiden palvelujen käyttö onnistuu ostotositetta näyttämällä. Verkkokaupasta ostamista kannattaa motivoida lisäeduilla.
3. Seuraa Honour-verkkokaupan kampanjoita ja jaa niitä aktiivisesti omissa kanavissasi, niin niille saadaan maksimiyleisö.
– Sosiaalisen median kanavat palkitsevat jakamisia, tykkäämisiä ja kommentointeja näyttämällä tällaisia viestejä laajemmalle yleisölle. Honour-verkkokauppakenttien yhteistyöllä tavoitetaan massat.

Tänä vuonna meillä on käytössämme isommat reurssit yhteismarkkinointiin, koska verkkokaupan rakentamiskulut jäävät pois. Tervetuloa mukaan!

Honour-verkkokauppa on rakennettu jäsenkenttien pyynnöstä Suomen Golfkentät ry:n toimesta. Honour-verkkokauppa on ”kenttien oma verkkokauppa” sillä kentät päättävät itse sen kehityksestä ja yhteismarkkinointimaksusta. Ainutlaatuista on sekin, että myynnistä ei peritä provisiota.
Tutustu Honour-sivustoon ja verkkokauppaamme, jonne ohjataan kävijöitä sekä mielenkiintoisen mediasisällön että ainutlaatuisten pelituotteiden avulla.

 

Annamme mielellämme lisätietoa.

Ota yhteys puh. 0400 484027 tai jukka@honour.fi